Χαίρετε. Είδα τα μηνύματά σας μόνο σήμερα.
Περαιτέρω μακρύ κείμενο:
Σε αναζήτηση του αρχικού Ουζμπεκιστάν flatbread. Μέρος 1. Γλυκό
Δείτε επίσης:
Μέρος 2. Παρασκευή ζύμης και ψησίματος τορτίλας
Τι έχει γίνει "λάθος" στο κέικ του Ουζμπεκιστάν; Ή: γιατί το Ουζμπεκιστάν flatbread "δεν είναι το ίδιο"; Η απάντηση, γενικά, είναι προφανής - μαγιά. Τακτική μαγιά αρτοποιίας ή ακόμη και «γρήγορη» μαγιά. Δουλεύουν στη ζύμη, όπως θα έπρεπε, δίνοντας στο ψωμί ευελιξία και τον πολτό - το χαρακτηριστικό πορώδες. Είναι σίγουρα εύκολο στη χρήση και πολύ προσιτό. Στο ψωμί που είναι γνωστό σε πολλούς από εμάς, μπορεί να είναι καλό και σχεδόν αναντικατάστατο. Αλλά η πρωτοτυπία του Ουζμπεκιστάν ψωμιού - η μοναδική γεύση και το άρωμά της, η ικανότητα να μένει φρέσκος για αρκετό καιρό - η ζύμη ουσιαστικά έπαυσε. Ακριβέστερα, το έφεραν εντελώς στο τέλος, γιατί ακόμη και η παραγωγή κέικ tandoor δεν τα κάνει αυτά που κάποτε ήταν.
Στην Τασκένδη, προσπαθώντας ανεπιτυχώς να βρω το αρχικό Ουζμπεκιστάν flatbread (ένα παράδοξο, σωστά;), ρώτησα τον αρτοποιό τι είδους παράξενος όρος χρησιμοποιείται στη συνταγή flatbread - "τρέμουλο"; Αλλά αυτό, απαντά, είναι "khamirturush" - δηλαδή, "μαγιά". Και το σκέφτηκε ο ίδιος. Πάνω από το γεγονός, μάλλον, γιατί αντί να "khamirturush" λένε "τρέμουλο" αν είναι το ίδιο πράγμα; Ή μήπως λόγω του γεγονότος ότι το "khamirturush" είναι "μαγιά", αλλά όχι αρκετά; Το "Hamirturush" τόσο ως όρος όσο και ως μέσο για την αύξηση της ζύμης για επίπεδη κέικ υπήρχε από την αρχαιότητα, πολύ πριν από την εμφάνιση θερμόφιλων και, επιπλέον, γρήγορης μαγιάς.
Στα ρωσικά υπάρχει μια εναλλακτική λύση για το "μαγιά" - "μαγιά". Δεν βρέθηκε στα Ουζμπεκιστάν - τουλάχιστον στη μετάφραση στα ρωσικά. Ωστόσο, εξαιτίας αυτού του "khamirturush" δεν έπαψε να είναι "khamirturush", σε περίπτωση που ήταν δίπλα στο "τρέμουλο". Δεν υπήρχε τίποτα - για να βρείτε το "khamirturush", ή μάλλον - τη συνταγή του. Πιο συγκεκριμένα, μία από τις συνταγές. Για ποιο λόγο?
Στην ερώτηση: τι είναι πρωταρχικό στην επίπεδη τούρτα του Ουζμπεκιστάν - μαγιά ή tandoor - υπάρχει προφανώς τόσο μεγάλη αβεβαιότητα όσο στο ζήτημα του κοτόπουλου και του αυγού. Ωστόσο, η μαγιά αντικαθίσταται συχνά από θερμόφιλη μαγιά και το κέικ στο ταντόρ είναι αρκετά επιτυχημένο. Αλλά για να δοκιμάσετε, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν είναι κέικ.
Η αντικατάσταση του tandoor με κάτι άλλο είναι πιο δύσκολη, αν και υπάρχουν φούρνοι που κερδίζουν ήρεμα θερμοκρασίες tandoor. Εκείνοι που δεν είναι αρκετά στο θέμα, πιστεύοντας ότι το tandoor δεν είναι μόνο θερμοκρασίες, αλλά και "καπνός", θα απογοητεύσω: σε ένα tandoor προετοιμασμένο για ψήσιμο ψωμιού, δεν υπάρχει μόνο ένας καπνός, αλλά και η μυρωδιά του. Το πλεονέκτημα παραμένει. Σε ένα tandoor, μπορείτε ταυτόχρονα να ψήσετε πολλά κέικ διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών, τα οποία ακόμη και ο πιο προηγμένος φούρνος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Και το tandoor παρέχει επίσης ταχύτητα, η οποία είναι σημαντική για το ψήσιμο ψωμιού.
Παρ 'όλα αυτά, το κέικ μπορεί να ψηθεί στο φούρνο εάν δεν υπάρχει tandoor. Στη μαγιά, σίγουρα θα είναι ένα επίπεδο κέικ, μείον τη μέθοδο ψησίματος. Παρουσία μαγιάς και tandoor, ακόμη και αυτό το μείον δεν θα παραμείνει, ελέγχεται. Αλλά είμαι τεμπέλης, όπως μερικοί από εσάς. Για δεκαπέντε χρόνια πρόκειται να φτιάξω ένα tandoor στο dacha - δεν το έχω. Στριμώχνοντας τη μνήμη μου για να πάρω από τις πιο απομακρυσμένες γωνίες της, όλα όσα ήξερα κάποτε για το Ουζμπεκιστάν flatbread, παρόλα αυτά περπατούσα στη γραμμή της ελάχιστης αντίστασης, χάνοντας χρόνο. Ευτυχώς, η μνήμη δεν είναι αόριστη, όπως η άμμος μεταξύ των δακτύλων, των ημερών και των ετών. Ευτυχώς, μπορείτε όχι μόνο να το πιέσετε, αλλά και να το ανανεώσετε, σε αντίθεση με αυτό που έχετε ζήσει. Συμπλήρωμα και εγκοπή ...
Θέλω να πω, η ευρεία συνταγή για τη μαγιά για τα ουζμπεκικά επίπεδα κέικ είναι σωστή μόνο σύμφωνα με τη λίστα των συστατικών, αλλά όχι σύμφωνα με την τεχνολογία παρασκευής. Έχοντας υποκύψει στην τεμπελιά (λένε, γιατί να ακολουθήσουμε τους παλιούς κανόνες εάν υπάρχει πρόοδος;), έβαλα τα στοιχεία σε έναν σωρό όπως είχε συνταγογραφηθεί και απέτυχε, αν και δεν πρόσεξα ιδιαίτερα την καμπυλότητα. Είναι αλήθεια ότι είμαι απλώς ανθρωπιστής, κάνω φίλους με τη φυσική και τη χημεία, σαν ερασιτέχνης. Και δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί η μαγιά στα συσσωρευμένα συστατικά δεν έδειχνε σημάδια ζωής ακόμη και την τρίτη ημέρα, με την επιφύλαξη των κανόνων για τη διόγκωση. Όμως, ως ανθρωπιστής, ξέρω ξεκάθαρα ότι η χιλιετή εμπειρία των αρτοποιών δεν χρειάζεται άλλον εφευρέτη του ποδηλάτου. Και επομένως είναι καλύτερο να ακολουθείτε τις παραδόσεις, συσχετίζοντας τις παραδοσιακές εξηγήσεις με αυτές. Τότε όλα πρέπει να αποδειχθούν όπως πάντα. Ας ελέγξουμε?
Έτσι, η ξινή "khamirturush" για παραδοσιακά Ουζμπεκιστάν ψωμάκια (το πιο απλό και πιο διαδεδομένο, το οποίο στην ιστορική πατρίδα τους ονομάζεται obi-non, δηλαδή ψημένο ψωμί) ξεκινά με μια μικρή ποσότητα ζεστού και δυνατού ζωμού αρνιού ή βοείου κρέατος. Όσοι ασχολούνται με το ψήσιμο της μαγιάς, νομίζω, δεν θα με αφήσουν να ψέψω ότι ποσοτικά, η μαγιά είναι μια χαλαρή ιδέα. Αυτό δεν είναι "προσθέστε 5 γραμμάρια ξηρής μαγιάς στη ζύμη." Το Sourdough είναι μια γεωμετρικά αναπτυσσόμενη ουσία ικανή να επιταχυνθεί από τον όγκο του δακτυλήθρα. Όλα εξαρτώνται από το πότε και πόσο πρέπει να το χρησιμοποιήσετε, πόσο καιρό και πόσο σωστά διατηρείται η βιωσιμότητά του, πόσο βιώσιμος θα είναι ο ίδιος ο εκκινητής. Εάν δεν υπάρχει αρκετή εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, αλλά θέλετε να ψήσετε μια συγκεκριμένη ποσότητα κέικ, είναι καλύτερο να ξεκινήσετε από την κατανόηση των βασικών αρχών παρά από την ποσότητα. Και ξεκινήστε τουλάχιστον. Δείτε πώς βρήκα μόνο δύο κουταλιές από έναν ζωμό στον οποίο περίπου 40 βαθμοί θερμότητας (μια αξέχαστη φιγούρα, σωστά;), προκειμένου να δημιουργήσω αναλογίες άλλων προϊόντων σε αυτόν τον τόμο.
Γιάντεξ. DirectButter, χονδρική διάδοση! Χονδρικό εμπόριο λαδιού! Συσκευασία μονόλιθος, ράβδος, αλουμινόχαρτο, δοχείο, μερίδες Κρεμώδες GOST Κρεμώδες λαχανικό Σπρέι Παράδοση σε όλη τη Ρωσία. rfadre
με και τηλέφωνο
Σε αναζήτηση του αρχικού Ουζμπεκιστάν flatbread. Μέρος 1. Γλυκό
Δείτε επίσης:
Μέρος 2. Παρασκευή ζύμης και ψησίματος τορτίλας
Τι έχει γίνει «λάθος» στην ουζμπεκική τούρτα; Ή: γιατί το Ουζμπεκιστάν flatbread "δεν είναι το ίδιο"; Η απάντηση, γενικά, είναι προφανής - μαγιά. Τακτική μαγιά αρτοποιίας ή ακόμα και «γρήγορη» μαγιά. Δουλεύουν στη ζύμη, όπως θα έπρεπε, δίνοντας στο ψωμί ευελιξία και τον πολτό - το χαρακτηριστικό πορώδες. Είναι σίγουρα εύκολο στη χρήση και πολύ προσιτό. Στο ψωμί που είναι γνωστό σε πολλούς από εμάς, μπορεί να είναι καλό και σχεδόν αναντικατάστατο.Αλλά η πρωτοτυπία του Ουζμπεκιστάν flatbread - η μοναδική γεύση και το άρωμά της, η ικανότητα να παραμείνει φρέσκος για αρκετό καιρό - η μαγιά ουσιαστικά έπαυσε. Ακριβέστερα, το έφεραν εντελώς στο τέλος, γιατί ακόμη και η παραγωγή κέικ tandoor δεν τα κάνει αυτά που κάποτε ήταν.
Στην Τασκένδη, προσπαθώντας ανεπιτυχώς να βρω το αρχικό Ουζμπεκιστάν flatbread (ένα παράδοξο, σωστά;), ρώτησα τον αρτοποιό τι είδους παράξενος όρος χρησιμοποιείται στη συνταγή flatbread - "τρέμουλο"; Αλλά αυτό, απαντά, είναι "khamirturush" - δηλαδή, "μαγιά". Και το σκέφτηκε ο ίδιος. Πάνω από το γεγονός, μάλλον, γιατί αντί να "khamirturush" λένε "τρέμουλο" αν είναι το ίδιο πράγμα; Ή μήπως λόγω του γεγονότος ότι το "khamirturush" είναι "μαγιά", αλλά όχι αρκετά; Το "Hamirturush" τόσο ως όρος όσο και ως μέσο για την αύξηση της ζύμης για επίπεδη κέικ υπήρχε από την αρχαιότητα, πολύ πριν από την εμφάνιση θερμοφιλικών και, επιπλέον, γρήγορης μαγιάς.
Στα ρωσικά υπάρχει μια εναλλακτική λύση για τη «μαγιά» - «μαγιά». Δεν βρέθηκε στα Ουζμπεκιστάν - τουλάχιστον στη μετάφραση στα ρωσικά. Ωστόσο, λόγω αυτού του "khamirturush" δεν έπαψε να είναι "khamirturush", μόνο σε περίπτωση που ήταν δίπλα στο "τρέμουλο". Δεν υπήρχε τίποτα - για να βρείτε το "khamirturush", ή μάλλον - τη συνταγή του. Πιο συγκεκριμένα, μία από τις συνταγές. Για ποιο λόγο?
Στην ερώτηση: τι είναι πρωταρχικό στην επίπεδη τούρτα του Ουζμπεκιστάν - μαγιά ή tandoor - υπάρχει προφανώς τόσο μεγάλη αβεβαιότητα όσο στο ζήτημα του κοτόπουλου και των αυγών. Ωστόσο, η μαγιά αντικαθίσταται πλέον συχνά από θερμόφιλη μαγιά και το κέικ στο ταντόρ είναι αρκετά επιτυχημένο. Αλλά για να δοκιμάσετε, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν είναι κέικ.
Η αντικατάσταση του tandoor με κάτι άλλο είναι πιο δύσκολη, αν και υπάρχουν φούρνοι που κερδίζουν ήρεμα θερμοκρασίες tandoor. Εκείνοι που δεν είναι αρκετά στο θέμα, πιστεύοντας ότι το tandoor δεν είναι μόνο θερμοκρασίες, αλλά και "καπνός", θα απογοητεύσω: σε ένα tandoor προετοιμασμένο για ψήσιμο ψωμιού, δεν υπάρχει μόνο ένας καπνός, αλλά και η μυρωδιά του. Το πλεονέκτημα παραμένει. Στο tandoor, μπορείτε ταυτόχρονα να ψήσετε πολλά κέικ διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών, τα οποία ακόμη και ο πιο προηγμένος φούρνος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Και το tandoor παρέχει επίσης ταχύτητα, η οποία είναι σημαντική για το ψήσιμο ψωμιού.
Παρ 'όλα αυτά, το κέικ μπορεί να ψηθεί στο φούρνο εάν δεν υπάρχει tandoor. Στη μαγιά, αυτό θα είναι σίγουρα ένα κέικ, μείον τη μέθοδο ψησίματος. Παρουσία μαγιάς και tandoor, ακόμη και αυτό το μείον δεν θα παραμείνει, ελέγχεται. Αλλά είμαι τεμπέλης, όπως μερικοί από εσάς. Για δεκαπέντε χρόνια πρόκειται να φτιάξω ένα tandoor στο dacha - δεν το έχω. Στριμώχνοντας τη μνήμη μου για να πάρω από τις πιο απομακρυσμένες γωνίες της, όλα όσα ήξερα κάποτε για το Ουζμπεκιστάν flatbread, παρόλα αυτά περπατούσα στη γραμμή της ελάχιστης αντίστασης, χάνοντας χρόνο. Ευτυχώς, η μνήμη δεν είναι αόριστη, όπως η άμμος μεταξύ των δακτύλων, των ημερών και των ετών. Ευτυχώς, μπορείτε όχι μόνο να το πιέσετε, αλλά και να το ανανεώσετε, σε αντίθεση με αυτό που έχετε ζήσει. Προσθήκη και εγκοπή ...
Εννοώ, η ευρεία συνταγή για τη μαγιά για τα ουζμπεκιστάν ψωμάκια είναι σωστή μόνο σύμφωνα με τη λίστα των συστατικών, αλλά όχι σύμφωνα με την τεχνολογία παρασκευής. Υποκύπτει στην τεμπελιά (λένε, τι διάολο να ακολουθήσω τους παλιούς κανόνες εάν υπάρχει πρόοδος;), έβαλα τα συστατικά σε έναν σωρό όπως είχε συνταγογραφηθεί και υπέστη φιάσκο, αν και δεν πρόσεξα ιδιαίτερα την καμπυλότητα του εαυτού μου. Είναι αλήθεια ότι είμαι απλώς ανθρωπιστής, κάνω φίλους με τη φυσική και τη χημεία, σαν ερασιτέχνης. Και δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί η μαγιά στα συσσωρευμένα συστατικά δεν έδειχνε σημάδια ζωής ακόμη και την τρίτη ημέρα, με την επιφύλαξη των κανόνων για τη διόγκωση. Όμως, ως ανθρωπιστής, ξέρω ξεκάθαρα ότι η χιλιετή εμπειρία των αρτοποιών δεν χρειάζεται άλλον εφευρέτη του ποδηλάτου. Και επομένως είναι καλύτερο να ακολουθείτε τις παραδόσεις, συσχετίζοντας τις παραδοσιακές εξηγήσεις με αυτές. Τότε όλα πρέπει να αποδειχθούν όπως συνέβαινε πάντα. Ας ελέγξουμε?
Έτσι, η ξινή ζαχαροπλαστική "khamirturush" για παραδοσιακά Ουζμπεκιστάν κέικ (το πιο απλό και πιο συνηθισμένο, το οποίο στην ιστορική πατρίδα τους ονομάζεται obi-non, δηλαδή ψημένο ψωμί) ξεκινά με μια μικρή ποσότητα ζεστού και δυνατού ζωμού αρνιού ή βοείου κρέατος. Όσοι ασχολούνται με το ψήσιμο της μαγιάς, νομίζω, δεν θα με αφήσουν να ψέψω ότι από ποσοτική άποψη η μαγιά είναι μια χαλαρή ιδέα. Αυτό δεν είναι "προσθέστε 5 γραμμάρια ξηρής μαγιάς στη ζύμη."Το Sourdough είναι μια γεωμετρικά αναπτυσσόμενη ουσία ικανή να επιταχυνθεί από τον όγκο του δακτυλήθρα. Όλα εξαρτώνται από το πότε και πόσο χρησιμοποιείται, πόσο καιρό και πόσο σωστά διατηρείται η βιωσιμότητά του, πόσο βιώσιμη θα είναι η ίδια η μίζα. Εάν δεν υπάρχει αρκετή εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, αλλά θέλετε να ψήσετε μια συγκεκριμένη ποσότητα κέικ, είναι καλύτερο να ξεκινήσετε από την κατανόηση των βασικών αρχών παρά από την ποσότητα. Και ξεκινήστε τουλάχιστον. Δείτε πώς βρήκα μόνο δύο κουταλιές από έναν ζωμό στον οποίο περίπου 40 βαθμοί θερμότητας (μια αξέχαστη φιγούρα, σωστά;), προκειμένου να δημιουργήσω αναλογίες άλλων προϊόντων σε αυτόν τον τόμο.
Προσθέστε ένα μεσαίο κρεμμύδι στο μετρούμενο ζωμό - ξεφλουδισμένο και ψιλοκομμένο τυχαία. Από ό, τι καταλαβαίνω την αλληλεπίδραση των προϊόντων, το φρέσκο κρεμμύδι σε ένα ζεστό ζωμό είναι ένα είδος διεγερτικού για την αρκετά γρήγορη προξένησή του. Δηλαδή, δημιουργώντας ένα περιβάλλον για την ανάπτυξη μιας ειδικής καλλιέργειας βακτηρίων ζύμης. Αφήστε, για παράδειγμα, σκόρδο ή κρεμμύδι στο χθεσινό πιλάφι - σε μια μέρα σίγουρα θα γίνει ξινό.
Τώρα αλεύρι - θα χρειαστεί ακριβώς όσο μετρήθηκε ο ζωμός. Το ζωμό προζύμι σε συνδυασμό με αλεύρι - ένα θρεπτικό μέσο για την ανάπτυξη μιας ειδικής καλλιέργειας ζύμης - είναι ένα παράλληλο παραδοσιακό για καλλιέργειες εκκίνησης ψωμιού και δεν υπάρχει λόγος να θεωρηθούν εδώ.
Το αλεύρι πρέπει να αναμιγνύεται καλά με ζωμό και κρεμμύδι, ελαφρώς θρυμματισμένο τα κομμάτια κρεμμυδιού ...
... και καλύψτε το μπολ με τη μελλοντική ξινή με κάτι, αλλά όχι σφιχτά, έτσι ώστε η μαγιά να αναπνέει. Και - βάλτε το μπολ σε σκοτεινό και ζεστό μέρος για ζύμωση. Πόσο? Δεν είναι πάντα το ίδιο. Από 6-8 ώρες έως μια ημέρα ή περισσότερες.
Στην περίπτωσή μου, τα πρώτα σημάδια ζύμωσης έγιναν αισθητά μετά από περίπου 14 ώρες - με την εμφάνιση χαρακτηριστικών φυσαλίδων στην επιφάνεια της μελλοντικής μαγιάς.
Ωστόσο, αυτό που συνέβη σε αυτό το στάδιο δεν έχει ακόμη προκληθεί. Με την έννοια ότι δεν είναι μια μαγιά, επειδή η ικανότητά της να αυξάνει τη ζύμη με μια μάλλον ασθενή απελευθέρωση διοξειδίου του άνθρακα - ένα υποπροϊόν της ζωτικής δραστηριότητας της μαγιάς - είναι μικρή. Αν κάνουμε παράλληλες με την οινοποίηση, είναι κάτι σαν ένα μύλο που αναπτύσσεται αργά σε άγρια μαγιά και χρειάζεται πρόσθετη «μόλυνση» - αναφύτευση, για παράδειγμα, καλλιεργημένες φυλές ζύμης. Η σύγκριση είναι τραχιά, αλλά ο μηχανισμός είναι ο ίδιος. Επομένως, η ζυμωμένη ουσία πρέπει να ελευθερωθεί από το κρεμμύδι - για παράδειγμα, στραγγίστε το μελλοντικό ζύμη μέσω ενός σουρωτήρι και προσδιορίστε σαφώς τον υπόλοιπο όγκο του.
Αυτή η βεβαιότητα απαιτείται για να προσθέσετε ακριβώς την ίδια ποσότητα θερμοκρασίας δωματίου katyka ή γιαουρτιού (που είναι το ίδιο πράγμα) στον προκύπτοντα όγκο. Είναι δυνατόν να αντικαταστήσετε το katyk ή το γιαούρτι με άλλο προϊόν γαλακτικού οξέος; Θεωρητικά, πιθανώς ναι, αν και, για παράδειγμα, το katyk (γιαούρτι) και το κεφίρ με γιαούρτι είναι ελαφρώς διαφορετικά, αν και προϊόντα γαλακτικού οξέος.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να προσθέσετε αλεύρι - ακριβώς στην ποσότητα στην οποία ήταν το στραγγισμένο μαγιά.
Και - ανακατεύουμε μέχρι τη συνοχή της παχιάς ξινής κρέμας, χωρίς να αφήνονται κομμάτια. Κλείστε ξανά, αφήνοντας τη μαγιά να αναπνέει και βάλτε πίσω σε ένα σκοτεινό και ζεστό μέρος μέχρι ...
Ναι, έως ότου η σχεδόν έτοιμη μαγιά δείξει τον αληθινό της χαρακτήρα - αυξάνεται και αναβλύζει. Μου πήρε άλλη μια μέρα αναμονής.
Οι αρτοποιοί, νομίζω, και πάλι, δεν θα με αφήσουν να ψέψω αν λέω ότι η φρεσκομαγειρεμένη μαγιά δεν πρέπει να τεθεί αμέσως σε δράση. Ώριμα τις επόμενες δύο μέρες, θα έχει καλύτερη ποιότητα, η οποία, φυσικά, θα επηρεάσει την ποιότητα των κέικ. Είναι σημαντικό να αποφύγετε το θάνατο της ζύμης τροφοδοτώντας το τουλάχιστον μία φορά την ημέρα με ζεστό νερό και αλεύρι, αν και οι αρτοποιοί το κάνουν πολύ πιο συχνά. Για μια τέτοια αναπλήρωση, πρέπει να γνωρίζετε ακριβώς πόση μαγιά υπάρχει ήδη εκεί. Δηλαδή, είτε ζυγίστε το (το οποίο είναι καλύτερο), είτε μετακινήστε το σε ένα δοχείο μέτρησης, ώστε να μην γίνει λάθος.
Αφού αποφασίσει για το ζύμη, θα πρέπει να χυθεί η ίδια ποσότητα (κατά βάρος ή όγκο) ζεστού νερού ...
... και ανακατεύουμε την ίδια ποσότητα αλευριού, έτσι ώστε η αναλογία της μαγιάς, του νερού και του αλευριού να μοιάζει με αναλογία 1: 1: 1.
Αφού αναμίξετε καλά τα συστατικά, είναι καλύτερα να ρίξετε το "καρυκευμένο" εκκινητή σε κατάλληλο δοχείο με καπάκι, εφοδιασμένο με τρύπες, έτσι ώστε η μαγιά να συνεχίζει να αναπνέει και να μην αερίζεται.Αλλά ρίξτε το έτσι ώστε το φούρνο να έχει αρκετό χώρο για ανάπτυξη, γιατί σίγουρα θα αυξηθεί.
Λοιπόν, μετά από μερικές μέρες, στην πραγματικότητα, μπορείτε να πάρετε τα κέικ. Ποιο θα κάνουμε για να αξιολογήσουμε το ζύμη στο επόμενο μέρος αυτής της συνταγής.
Θα έπρεπε να υπήρχαν μη αντιγράψιμες φωτογραφίες του συγγραφέα στο μεταξύ.
Θα δημοσιεύσω τις συνταγές για τις τορτίγιες αυτού του συγγραφέα την επόμενη φορά. Και εξακολουθούν να εργάζονται για τις βέλτιστες πρακτικές τους. Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι ότι η υγρή ξινή στο βάζο, που απαιτεί σίτιση, δεν μου ταιριάζει, γιατί το κέικ ξινίζει δυσάρεστα. Δεν μου αρέσει αυτή η επίγευση. Εδώ στη διαδικασία βελτιώσεων ...
Προστέθηκε Παρασκευή 24 Ιουν 2016 8:57 μ.μ.
Αυτό σημαίνει ότι οι Ουζμπέκοι δεν αποθηκεύουν τη μαγιά, διατηρούν το "khamirturush". Αυτό είναι ένα κομμάτι ζύμης που τρυπιέται (περίπου 150 γραμμάρια) από την τελική ώριμη ζύμη για το επόμενο ψήσιμο. Δηλαδή, το Starter είναι Hamirturush. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό το hamirturush γίνεται ισχυρότερο. Αποθηκεύστε το σε δροσερό μέρος το καλοκαίρι: τότε το τελικό κέικ δεν είναι ξινό. Όταν μεγαλώνει τουλάχιστον δύο φορές, ζυμώνουμε τη μαλακή ζύμη. Και το χειμώνα το διατηρεί πιο ζεστό. Κατανάλωση εκκίνησης 150 γραμμάρια ανά 0,5 λίτρα γάλακτος. Ακριβώς το γάλα, επειδή το hamirturush αναμειγνύεται με νερό εξασθενεί, δηλαδή, σταματά να μεγαλώνει. Και στη χώρα μας, η μαγιά αναπτύσσεται λόγω ξινών βακτηριδίων, βούλγαρου βακίλλου και στρεπτόκοκκων. Επομένως, το νερό δεν αποτελεί έδαφος αναπαραγωγής για το Hamirturush. Εάν ζυμώσετε τη ζύμη με ξινό γάλα, τότε επιταχύνεται η διαδικασία αύξησης της ζύμης. Για αυτήν την ποσότητα γάλακτος, προσθέτω 2 κουταλιές αλάτι. Μπορείτε να προσθέσετε βούτυρο, ζάχαρη, μέλι ή αυγά για γεύση. Όμως, το ηλιέλαιο δεν επιτρέπεται. Αποτρέπει την αύξηση της ζύμης. Και πόσο αλεύρι θα πάρει 1 βαθμό. Νόστιμο!
Εάν τα πρώτα ψημένα προϊόντα είναι "βαριά", μην αναστατωθείτε, το Hamirturush με κάθε ψήσιμο και όπως τα άλλα ορεκτικά γίνεται ισχυρότερο